Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis
spreken we de taal
Medewerkers die de (privacy) wet- en regelgeving kennen. Goed over nieuwe diensten kunnen adviseren. Als Learning Professional ligt er heel wat op je bord. Hoe zorg je dat kennis daadwerkelijk gedrag wordt?
Continu innoveren. Zo blijf je koploper. En als Learning Professional weet jij dat de beste ideeën ontstaan waar samenwerking en kennisdeling dagelijkse kost zijn. Daarom stimuleer je innovatie, creativiteit en vakmanschap. Hoe? Zo dus.
De ontwikkelingen in het land van ICT en de Telecom gaan razendsnel. Hoe houd jij als Learning Professional je medewerkers up-to-date. Ontdek het hier.
Engineering. Als Learning Professional lever jij een belangrijke bijdrage aan het oliën van de machine. Met (online) trainingen en een Leerplatform op maat helpen we je daarbij. Zo blijf jij koploper.
De (inter)nationale wet- en regelgeving is vaak complex en vraagt om continue bijscholing. Als Learning Professional ken je daarom het belang van inwerkprogramma’s, kennisdeling en regelmatig testen. Zo zorg je dat ze bijblijven.
Zorgen dat mensen meekunnen in de maatschappij. Daar zet jouw organisatie zich voor in. En als Learning Professional help jij je collega’s met hún persoonlijke en professionele ontwikkeling. Zo pak je dat aan.
Een dienstbare (semi-)Overheid vraagt veel van medewerkers. Met gezondheid, infrastructuur, veiligheid, cultuur en financiën is het takenpakket veelzijdig. Hoe houd je medewerkers deskundig en dienstbaar?
Je merk is meer dan je product, dienst of reclamecampagne. Medewerkers zorgen dat je een klant wint, behoudt of verliest. Met onze ervaring in Leeroplossingen op maat voor de Retail, maken we ook jouw merk sterker. Tot in de details.
Mensen en goederen veilig en op tijd op de juiste plaats krijgen. Daar zetten jouw collega’s zich elke dag vol passie voor in. En als Learning Professional zorg jij dat zij mee zijn. Maar hoe doe je dat slim?
Een garantie voor succes. Als Learning Professional weet jij dat deskundigheid, betrouwbaarheid en de ‘menselijke klik’ dan samenkomen. En daarom stimuleer jij je collega’s op kennis, (sociale) vaardigheden, houding en gedrag. Hoe pak je dat aan?
Bij een hoge werkdruk jezelf ontwikkelen. Dat is voor veel zorgverleners een flinke uitdaging. En dus ook voor jou als Learning Professional. Wij denken graag met je mee hoe je collega’s zich blijven ontwikkelen. Hoe? Zo.
Medewerkers zorgen ervoor dat jouw organisatie zich onderscheidt. Verbind je ‘Learner Journey’ met de ‘Customer Journey’. Hoe werkt dat voor jou?
Vanzelfsprekend ligt elk project ons nauw aan het hart. Deze klanten delen graag hun verhaal.
Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis
Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis
Vanzelfsprekend ligt elk project ons nauw aan het hart. Deze klanten delen graag hun verhaal.
Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis
Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis
Vanzelfsprekend ligt elk project ons nauw aan het hart. Deze klanten delen graag hun verhaal.
Klantgerichtheid
Learning Management
Onboarding
Processen en systemen
Retail
Sales
Totara
Vakkennis
Wij werken voor, leren samen en groeien met
Regelmatig verzorgen we diverse (online) workshops voor Learning Professionals. Geheel vrijblijvend.
Wij geloven in de kracht van maatwerk Leeroplossingen. Want daarmee bereik jij als Learning Professional de grootste impact. De praktijk bewijst het.
Met welke Leermiddelen bereik jij je doel? En past het in je budget? Ontdek de kracht van e-Learning, (interactieve) Video en Virtual & Augmented Reality.
Met welk Leerplatform je Leren, Ontwikkelen en Kennisdeling stimuleert? En grip houdt op Performance. Bij UP heb je heel wat keuze. Hoe kies jij?
Welke doelen streef je na? Wat hebben medewerkers en leidinggevenden nodig om zich te ontwikkelen? Kick. Start.
Jouw wensen en onze expertise in de mix. Functioneel en creatief voor een User Experience met impact.
Plannen = afstemmen. Als één team trekken we met je op en sturen we waar nodig op tijd bij.
Dan is het grote moment daar. Hoe zorg jij dat jouw Leeroplossing landt? We staan voor je klaar. Ook voor je campagne.
Technische of functionele vragen? Gebruikerstrainingen? We stemmen onze service af op jouw behoefte. Typisch UP.
Op zoek naar maatwerk e-Learning of een Leerplatform? We adviseren je graag. Bel, mail of vul het formulier in.
Borsbeeksebrug 34
2600 Antwerpen
KBO: 0765174107 – Antwerpen
BTW: BE0765174107
© Copyright 2024 - UP learning
Borsbeeksebrug 34
2600 Antwerpen
KBO: 0765174107 – Antwerpen
BTW: BE0765174107
Learning Mapping
Behavioural Design
Leerklimaat
Learning Analytics
____
____