Klantgerichtheid

Leeroplossingen om van klanten ambassadeurs te maken

Klantgerichtheid | e-Learning en LMS | UP learning

Inspelen op wensen, verwachtingen overtreffen

Een tevreden klant die jouw merk, product of dienst bij anderen aanbeveelt. Dat is de basis voor succes. Hoe zorg je als Learning Professional dat alle medewerkers klantgericht werken? En dat zonder de doelen van de organisatie uit het oog te verliezen?

De klant is koning. Zo leren ze dat.

  • Oefen in of simuleer de praktijksituatie. 
  • Laat in je leerinterventie de gevolgen van bepaald gedrag zien.
  • Collega’s die elkaar ‘feedforward’ durven geven. Dat werkt. Neem het mee in je leerprogramma.
Welke leervorm past bij jouw collega’s?

Van klant naar fan

Zo help jij je collega’s het waar te maken 

Laat ze oefenen alsof het de praktijk is.

Hoe maak je de klik met de klant? Dat is best lastig. Door met verschillende types klanten te oefenen, worden je collega’s al snel wijzer. Leer als in de praktijk. Met Interactieve Video, AR en VR.

Maar waarom loopt hij nu weg?

Hoe de klant jouw organisatie beleeft, blijft mensenwerk. Klantgericht denken en handelen vraagt om ‘mensgerichte’ vaardigheden. Train die door het gevolg van gedrag te laten zien.

Een organisatiecultuur kan ook via training uitgelegd worden.

Samen elke dag beter. Streeft jouw organisatie daar ook naar? Vast wel. En daarom neem je ‘de gewenste cultuur’ mee in je trainingen. Collega’s die elkaar om tips & tricks vragen. Dat werkt.

Klanten (/fans)

Wij werken voor, leren samen en groeien met  

Met trots gepresensteerd

Ook zij bedienen hun klanten optimaal. Allemaal op hun eigen manier. Lees hier hoe wij er een bijdrage aan mochten leveren.

Korps Mariniers | Totara | UP learning
Korps Mariniers | logo | UP learning
Lidl | Totara case | mock up | UP learning
AS Watson | e-learning | Volle schappen | UP learning
A.S. Watson
DMG | Totara case | tegel | UP learning
DMG
PLUS retail | e-commerce case | UP learning
PLUS Retail
Vilans | e-Learning | Interactieve video | UP learning
Vilans

Hier zijn we trots op

Ook zij bedienen hun klanten optimaal. Allemaal op hun eigen manier. Lees hier hoe wij er een bijdrage aan mochten leveren.

Korps Mariniers | Totara | UP learning
Korps Mariniers | logo | UP learning
Lidl | Totara case | mock up | UP learning
AS Watson | e-learning | Volle schappen | UP learning
A.S. Watson
DMG | Totara case | tegel | UP learning
DMG
PLUS retail | e-commerce case | UP learning
PLUS Retail
Vilans | e-Learning | Interactieve video | UP learning
Vilans

Hier zijn we trots op

Ook zij bedienen hun klanten optimaal. Allemaal op hun eigen manier. Lees hier hoe wij er een bijdrage aan mochten leveren.

Loading...
Korps Mariniers | Totara | UP learning
Korps Mariniers | logo | UP learning
Lidl | Totara case | mock up | UP learning
AS Watson | e-learning | Volle schappen | UP learning
A.S. Watson

“De medewerkers krijgen ook met dilemma’s te maken bij het verzamelen, bezorgen of helpen van klanten bij het PLUS Ophaalpunt: ‘Hoe zorg je voor een tevreden klant?’ Daarvoor is naast kennis ook de juiste houding nodig.”

Medewerkers die passen bij je merk. Zo train je ze.

Je merk ontwikkelt zich continu. Net als je medewerkers. En de klanten. Als Learning Professional heb je een gereedschapskist vol leermiddelen om te zorgen dat je collega’s up-to-date blijven. Wat hebben zij nodig?

e-Learning en Blended Learning

Van Interactieve Video tot face-to-face bijeenkomsten. Van Infographic tot Augmented Reality. Hoe ziet jouw Leercampagne eruit?

En zo pakken wij het aan

Met een beproefde methode maken we samen het doel en de impact duidelijk. Zo weet jij zeker dat je vraag wordt opgelost. Gegarandeerd.

En zo kunnen wij je helpen

Workshop

Een interne workshop met medewerkers van HR, L&D én de afdeling. Zo kunnen we nut, noodzaak en oplossing verduidelijken.

Didactisch concept

Samen met jou ontwerpen we een didactisch concept. Afgestemd op één of, indien nodig, meerdere doelgroepen.

Leercampagne

Met één interventie kom je er meestal niet. Indien nodig zetten we diverse leermiddelen en kanalen in.

Blended Learning

Met jou stellen we de ideale combinatie van online en offline leermiddelen samen. Wat goed is, behouden we.

Succes bepalen

Wanneer weet jij dat je leerinterventie effect heeft? Waar gaat het goed en wat heeft extra aandacht nodig?

Vrijblijvend advies? Doen!

e-Learning op maat of een Leerplatform? We adviseren je graag. Zonder verplichtingen. Afgesproken!

Bel, mail of vul het formulier in.

Linda Schuurs | UP learning
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.